måndag 13 februari 2012

Måndag 13 februari

Måndag, ny vecka ... Vad gjorde jag förra veckan? Vad var bra? Vilka misstag kan jag lära mig av? Det finns alltid något att grubbla och fundera över. Grubbla? Visst är det ett lite udda ord? På grundkursen ska de snart ta tag i och skriva dagbok. Bloggen är min och er dagbok där vi funderar om skrivande. Men framförallt för att vi vill berätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar