måndag 23 januari 2012

Måndag 23 jan

Ska skrivare mötas digitalt? Hur ska vi i så fall mötas digitalt? Kan lärare och elev utbyta information på ett säkert och funktionellt sätt. Funderingar finns och förslag också. Vi får göra ett försök.
Har du som läsare av denna blogg erfarenhet och förslag. Skriv gärna ett blogginlägg om det. Du har kanske erfarenhet som du kan dela med dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar